خانه / اطلاع رسانی همایش ها / دومین کنفرانس ملی انجمن انرژی ایران

دومین کنفرانس ملی انجمن انرژی ایران

گزارش‌ها و آمارهای منتشر شده از سوی سازمان‌های بین‌المللی، بزرگترین و مهمترین چالش جامعه بشری در قرن حاضر را، انرژی و تامین منابع آن معرفی می‌کنند. تولید انرژی بر اساس فناوری‌های متداول، علاوه بر وجود محدودیت‌های منابع انرژی، مشکلات زیست محیطی بسیار زیان باری همراه دارد. پژوهشگران سراسر جهان علاوه بر آن که به دنبال یافتن روش‌های عملی و اقتصادی برای جایگزین کردن سوخت‌های فسیلی با انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر هستند، راه‌های استفاده بهینه از انرژی و کاهش مصرف آن را نیز در اولویت‌های پژوهشی خود قرار داده‌اند.

انجمن انرژی ایران که نخستین کنفرانس ملی انجمن انرژی ایران را در مهرماه ۱۳۹۲ برگزار کرد، قصد دارد تا دومین دوره این کنفرانس را در تاریخ ۶-۸ خرداد ماه ۱۳۹۴ برگزار نماید. از پژوهشگران، استادان، مدیران، کارشناسان، دانشجویان و همه علاقمندان به مباحث انرژی دعوت می‌شود تا مقالات مرتبط با محورهای کنفرانس را به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.

به نویسندگان مقالات برتر هدیه‌ای از طرف کنفرانس اهدا خواهد شد. همچنین مقالات برتر برای چاپ به نشریه‌های علمی-ترویجی و نشریه علمی پژوهشی انجمن انرژی ایران معرفی می‌شوند.

۱- انرژی و محیط زیست

۲- بهینه‌سازی انرژی

۳- اقتصاد، برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری

۴- نفت، گاز و پتروشیمی

۵- فناوری‌های نوین

۶- انرژی‌های تجدیدپذیر و پایدار

۷-صرفه جویی انرژی – ارتقاء راندمان و بهبود عملکرد (حوزه های صنعت، ساختمان و حمل ونقل)

وب سایت همایش

دومین کنفرانس انجمن انرژی ایران

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*