خانه / بازیگران نفت و گاز / نهادهای بین المللی نفتی / اوپک / گزارش ماهیانه اطلاعات بازار اوپک

گزارش ماهیانه اطلاعات بازار اوپک

                        گزارش ماهانه بازار نفت اوپک (MOMR) موضوعات اصلی و تأثیرگذار بر بازار جهانی نفت را تحت پوشش قرار می دهد و چشم انداز تحولات بازار نفت خام را برای سال آینده فراهم می کند. این گزارش تجزیه و تحلیل مفصلی از تحولات کلیدی موثر بر روند بازار نفت در تقاضای جهانی نفت ، عرضه و همچنین تعادل بازار نفت ارائه می دهد. از فوریه ۲۰۱۹ ، جداول اصلی که آخرین اطلاعات را در مورد تراز تقاضای و عرضه جهانی نفت ، ذخایر نفتOECD ،میزان ذخایر نفت روی آب…

مشاهده بازنگری

User Rating: 3.55 ( 1 votes)
0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گزارش ماهانه بازار نفت اوپک (MOMR) موضوعات اصلی و تأثیرگذار بر بازار جهانی نفت را تحت پوشش قرار می دهد و چشم انداز تحولات بازار نفت خام را برای سال آینده فراهم می کند. این گزارش تجزیه و تحلیل مفصلی از تحولات کلیدی موثر بر روند بازار نفت در تقاضای جهانی نفت ، عرضه و همچنین تعادل بازار نفت ارائه می دهد.
از فوریه ۲۰۱۹ ، جداول اصلی که آخرین اطلاعات را در مورد تراز تقاضای و عرضه جهانی نفت ، ذخایر نفتOECD ،میزان ذخایر نفت روی آب ، میزان عرضه کشور های غیر اوپک و تعداد کل دکل های جهان ارائه می دهند به صورت کامل بر روی سایت اوپک قرار می گیرند و به علاوه برای تسهیل در استفاده افراد فایلاکسل اطلاعات نیز در اختیار قرار داده می شود .

سایت دانلود گزارش ماه جولای سال ۲۰۱۹

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*