خانه / گروه مطالعاتی انرژی / اطلاعیه های گروه / راه اندازی گروه مطالعاتی انرژی

راه اندازی گروه مطالعاتی انرژی

با اینکه اهمیت موضوع انرژی و نقش آن در پیشرفت کشور بر کسی پوشیده نیست ولی متاسفانه دانشجویان و دانش آموختگان رشته های علوم اجتماعی نظیر مدیریت، اقتصاد، علوم سیاسی، حقوق و … آشنایی عمیقی نسبت به این حوزه ندارند. این گروه، به منظور گفتمان سازی و ایجاد ادبیات تخصصی حوزه انرژی (با تاکید بر صنعت نفت و گاز) به ویژه با تمرکز بر مسائل جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شده است.لذا مباحث گوناگون فنی، سیاسی، اقتصادی، مدیریتی، سیاستگذاری انرژی و … در این گروه مورد توجه قرار خواهد گرفت. هرچند به تدریح، تک تک اعضا در زمینه های تخصصی این حوزه ورود خواهند کرد ولی در سطح اول مباحث عمومی خواهد بود.

متاسفانه در حال حاضر در سطح یک، امکان حضور دوستان بیرون دانشگاه امام صادق علیه السلام وجود ندارد.

1- با توجه به محتوای برنامه ریزی شده برای سطح اول، عضویت در این گروه، محدودیتی برای هیچ یک از رشته ها و گرایش های دانشگاه و هیچ از مقاطع ندارد.

2- سطح اول دوره به مدت 15 جلسه یک و نیم ساعته به صورت مباحثه و سخنرانی خواهد بود که به فراخور مباحث از اساتید و کارشناسان حوزه انرژی استفاده خواهد شد.

3- افرادی که عضو اصلی دوره می شوند می بایست متعهد به حضور منظم در جلسات مباحثه و حدود یک ساعت مطالعه قبل از جلسات باشند. در غیر این صورت، می توانند به صورت مستمع آزاد در جلسات حضور یابند ولی صدور گواهی دوره برای آنها انجام نخواهد گرفت.

4- مسئولیت دوره بر عهده آقای محمد نوروزی (دانشجوی دکتری مدیریت قراردادهای بین المللی نفت و گاز) خواهد بود، البته در ارائه مباحث از سایر اساتید نیز استفاده خواهد شد.

5- برای ثبت نام با نماینده گروه آقای جعفرزاده (09371611290) تماس حاصل فرمایید. مهلت ثبت نام تا 24 دی ماه خواهد بود.

6- دوره از هفته اول ترم آینده آغاز خواهد شد. البته اعضای اصلی گروه می بایست در مهلت تعطیلات بین دو ترم، جزوه ای به حجم حداکثر 50 صفحه را که در اختیار آنان قرار خواهد گرفت مطالعه فرمایند.

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*