خانه / قراردادهای نفت و گاز / قراردادهای IPC / ابلاغیه شیوه نامه تشکیل شورای عالی مخازن

ابلاغیه شیوه نامه تشکیل شورای عالی مخازن

شورای عالی مهندسی مهازن نفت و گاز، از جمله نقاط کلیدی در قراردادهای نفتی جدید یا همان آی.پی.سی بود. در فایل پیوست، شیوه نامه تشکیل این شورا، ارائه شده است که امید است مورد استفاده دوستان قرار گیرد.

دانلود شیوه نامه تشکیل شورای عالی مخازن

بر این اساس شورای عالی مهندسی مخازن نفت و گاز، عالی‌ترین مرجع تخصصی در سطح صنعت نفت برای ارایه مشاوره فنی – مهندسی درباره مخازن نفت و گاز کشور و طرح‌های مربوط به نگهداشت تولید مخازن و یا افزایش بازیافت از آنها خواهد بود.

همچنین با توجه به مسئولیت شورای عالی مهندسی مخازن نفت در تأیید خط پایه تولید، در این مصوبه، وظایف، ساختار، ترکیب، نحوه انتخاب و تصمیم‌گیری اعضای شورای عالی مهندسی مخازن نفت که برای مدت دو سال انتخاب و منصوب می‌شوند، مشخص شد.

حوزه وظایف این شورای عالی، بررسی و اظهارنظر مشورتی و فنی درباره طرح‌ها و راهکارهای پیشنهادی برای بهبود و افزایش و برداشت از مخازن نفت و گاز کشور، ساماندهی توسعه دانش فنی و نیز انتقال فناوری در امور مرتبط با مهندسی مخازن و زمین‌شناسی نفت، ارزیابی اقدامات انجام شده در حوزه افزایش تولید و یا بهبود و افزایش برداشت از مخازن نفت و گاز کشور و اظهارنظر مشورتی فنی درباره آنها خواهد بود.

شورای عالی مهندسی مخازن نفت و گاز براساس ساخت و الگوی قراردادهای بالادستی نفت و گاز که در آن تأکید شده باید خط پایه تخلیه به تأیید شورای عالی مهندسی مخازن نفت برسد، تشکیل می‌شود.

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*