این مقاله تبیین قابل استفاده ای از استراتژی بازاریابی شرکت ملی نفت ایران ارائه کرده است.
مطالب مرتبط
مالکیت عمومی بر منابع نفتی و تأثیر آن بر انتخاب الگوی قراردادی در حوزۀ بالادستی صنعت نفت و گاز
2021/12/21
محاسبه انتشار تکنولوژی در بخش بالادستی صنعت نفت و اثر آن بر هزینه تولید نفت و گاز در ایران
2020/11/18
مطلب میهمان: یادگیری فناورانه در صنعت نفت: مطالعه موردی فازهای توسعهای میدان گازی پارس جنوبی
2015/12/24
ویژگی های مطلوب قراردادهای نفتی: رویکرد اقتصادی- تاریخی به عملکرد قراردادهای نفتی در ایران
2014/06/14
راهنمای مشارکت عمومی- خصوصی
2013/11/17
حکمرانی خوب در صنعت نفت
2012/10/27